Opdrachtgever /

Carpet Sign
Asten

Karpetfabrikant

1996 - 1999

Projecten /

· Herpositioneringsconcept
· Communicatiestrategie
· Marketingstrategie
· Restylen karpetcollectie
· Verkoopmeubel
· Huisstijl(items)
· Content
· Beursstands

Custom made karpet/ Carpet Sign levert exclusieve custom made karpetten. Om te benadrukken dat ieder karpet naar eigen smaak, in elke gewenste maat, kleur en dessin is te bestellen bedachten we het carte blanche concept.

Van uit het concept ontwikkelden we een exclusief carte blanche verkoopmeubel. De standaard collectie is los vanuit het verkoopmeubel te beoordelen. Kleine toefjes wol tonen de kleuren en mogelijkheden om zelf carte blanche een karpet samen te stellen

Voor de herpositionering restylden we ook de standaard collectie. De uitstraling van het exclusieve kwaliteitsproduct was daarmee weer voor tien jaar afgestemd op de doelgroep.

Als onderdeel van de marketingstrategie bedachten we de Carpet Sign Special Collection (CSSC): om nieuwe ontwerpen eerst in de markt te testen.